Garanti Sözleşmesi
GARANTI ŞARTLARI
MOJO Kids Ürünleri Malzeme ve İmalat hatalarına karşı 5 yıl Garantilidir. Bu garanti aşağıda belirtilen şartlara bağlıdır ve iskelet ile minder kısımlarını kapsamaktadır. Ahşap ayak ve bileşenler, kaplama kumaşlar ve kılıflar buna dahil değildir.
Bu garanti şartlarından ürünü satın alan kişi yararlanabilir. Başka birine devredilemez. Fatura tarihinden itibaren geçerli olan garanti şartlarından yararlanabilmek için fatura veya bilgi fişinin ibrazı gerekir.
Neler garanti kapsamına girer?
Bu garanti sadece ev kullanımı için geçerlidir. Ürün iskeletleri, oturma/sırt minderlerindeki dolgu malzemeleri ve imalat hatalarını kapsar.
Garanti kapsamında olmayan ürünler ve parçalar:
Bu garanti, montaj kılavuzuna uygun montajlanmamış, aykırı ve olağan dışı kullanımdan kaynaklanan arızaları (kumaşın kesilmesi, yırtılması, kirlenmesi, yanması, iskelet aksamı ve aksesuarların şiddetli darbe veya ağırlığa maruz kalarak kırılması veya deforme olması. v.b. durumları), tahrip edilmiş, ürüne ait olmayan parçalar monte edilmiş veya ürüne ait parçalar çıkartılmış, uygun olmayan temizlik yöntemleri ile temizlenmiş, kasten zarar verilmiş ya da ürün taşınırken zarar görmüş ürünleri kapsamaz. Bu garanti, dışarıda ya da rutubetli ortamda bekletilmiş ürünleri, bilerek veya kazara yapılmış hasarları kapsamaz.
Garanti kapsamı:
Ürünlerimizin kalitesine güveniyoruz. MOJO Garanti sistemi, Satın almış olduğunuz üründe, garanti süresi kapsamında ve garanti şartlarına uygun davranmak şartıyla, malzeme veya imalat hataları belirlendiği takdirde devreye girer. Bu durumda, herhangi bir ek ödeme yapmanıza gerek kalmadan ürününüz tamir edilir, yenisi ile değiştirilir ya da ürünün ücretinin hatalı kısmı MOJO mağazalarında veya online alışveriş kanallarımızda alışveriş yapmanız amacıyla iade kart olarak size geri verilir.
- Garanti süresi, ürünün fatura tarihinden itibaren başlar. Ürünün iskelet aksamı 5 yıl , diğer bileşenler için 2 yıldır.
- Ürünün garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen sure garanti süresine eklenir. Ürünün tamir süresi en fazla 30 is günüdür. Bu süre, ürünün farikaya ulaşma tarihinden itibaren başlar.
-Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
-Ürünün garanti süresi içerisinde malzeme ve işçilik hatalarından dolayı arızalanması halinde, isçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
-Ürünün teslim tarihinden itibaren garanti suresi içinde kalmak kaydıyla 1 yıl içerisinde, aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu üründen yararlanmamanın süreklilik kazanması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, Satıcı, bayi acentesi, temsilciliği, ithalatçı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumunda ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır.
- Ürünün kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
- Garanti süresi bitimine kadar tespit edilecek arızalarla ilgili servis bakim hizmetleri 5 yıl süre ile ücretsiz olarak yapılır. (Garanti kapsamı bölümünde belirlenen ve tüketiciden kaynaklanan kullanım hataları dışında)
- Garanti uygulaması sırasında yenisi ile değiştirilen ürünün garanti süresi, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınırlıdır.
ÖNEMLI NOTLAR
- Kullanım kılavuzu ve garanti şartlarında yazılı hususlara uyulmadığı takdirde ürün garanti kapsamına alınmaz. Sorumluluk tüketiciye aittir.
- Herhangi bir şekilde hasar görmüş ürünleri teslim almayınız.
- Garanti süresi sona erdikten sonraki servis bakim hizmetleri ücret karşılığında verilir.
- Garanti kapsamı dışında yapılan bütün işlemler için yapacağınız ödeme karşılığında lütfen fatura alınız.
- Faturanız garanti belgesi yerine geçmektedir. Menfaatiniz açısından lütfen saklayınız. Servis bakim, faturanız dikkate alınarak yapılır. Üretim tarihi baz alınacaktır.
- Satın aldığınız MOJO ürünlerinin kullanımı ile ilgili daha ayrıntılı bilgiyi yetkili satıcımızdan veya internet sitemizden alabilirsiniz.
- Tüketicinin seçimlik hakları; ürünün ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici,
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
d) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
- Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,
b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi, durumlarında; tüketici ürünün bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkân varsa ürünün kusursuz misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir.
- ALICI; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
Cayma hakkının kullanılamadığı haller mevcuttur. Alıcı’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda üretilen ve paketlerinden açılıp kurulumu yapılan iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler ile teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve ayrıştırılması mümkün olmayan ürünlerde, ifa edilen hizmetler veya tüketiciye teslim edilen ambalajının açılmış olan ürünlerin iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma Hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.
Ürünle ilgili herhangi bir sorunla karşılaştığınızda, faturanızla birlikte www.mojo.com.tr adresinde bulunan iletişim bilgilerimizden bizlere ulaşabilirsiniz.
SATIŞ FİŞİNİ SAKLAYIN
Garantiden yararlanabilmek için tek yapmanız gereken; satış fişi veya bilgi fişi arkasında yer alan garanti belgesinin orijinalini saklamak, ürün bakım önerilerine dikkat etmek ve satın aldığınız ürünleri denetlememize izin vermenizdir.
MOJO garanti şartları ve verilen ek garantiler T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğünce belirlenen garanti şartlarına ilave olarak sunulmuş olup, hiçbir şekilde yasalardan doğan tüketici haklarını etkilemez. Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurulabilir.
Ürünler hakkında daha fazla teknik bilgiye www.mojo.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.